Mówcy

Natalia Hatalska

Założycielka i CEO instytutu badań nad przyszłością – Infuture Hatalska Foresight Institute.

Analityk trendów, założycielka i CEO instytutu badań nad przyszłością – infuture hatalska foresight institute. Autorka bloga hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce i bestsellerowej książki Cząstki przyciągania. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jako stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała również w London Business School w Wielkiej Brytanii. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych. Członek Rady Marek w konkursie Superbrands. Członek Rady Ekspertów Think Tank. Nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami.

Małgorzata Czernecka

Prezes zarządu Human Power.

Psycholog, trener, manager. Prezes zarządu Human Power. Od ponad 10 lat specjalizuje się w obszarze nowoczesnych systemów rozwoju pracowników oraz podnoszenia ich efektywności i skuteczności działania. Specjalistka w obszarze zarządzania energią, budowania nowych nawyków sprzyjających podnoszeniu skuteczności i efektywności działania pracowników dużych organizacji, work-life blend oraz psycho-immunologii. Autorka programów szkoleniowych z zakresu podnoszenia skuteczności i efektywności działania, łączących wiedzę z obszaru psychologii, neurobiologii, medycyny sportowej i dietetyki. Jest pomysłodawcą badania „Praca, moc, energia w polskich firmach”.

Łukasz Jarota

Prezes Zarządu w Studio Wiedzy, Chief EB Strategist w GrowHR

Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA oraz trener i konsultant ds. budowania wizerunku pracodawcy. Od wielu lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u w ramach Studio Wiedzy Sp. z o.o. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy – HRNews.pl. Autor licznych publikacji na temat HR i EB. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Współtwórca GrowHR – agencji realizującej strategie employer brandingowe dla największych firm w Polsce oraz pomysłodawca projektu Brunch EB – spotkań typu think tank dla specjalistów odpowiedzialnych za budowanie marki swojej firmy jako dobrego pracodawcy. Kreator i Dyrektor Programowy projektu „Employer Brand Leaders Training”. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partnerów.

Magdalena Warzybok

Talent Practice Lead at Aon Hewitt

Magdalena prowadzi Praktykę Talent w Polsce.  Jest członkiem europejskiego zespołu ekspertów Aon Hewitt.

Z Aon Hewitt jest związana od grudnia 2005 roku. W latach 2007–2010 prowadziła Badanie Najlepsi Pracodawcy w Polsce, a w okresie 2011–2012 zarządzała Badaniem w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Uczestniczyła lub nadzorowała proces badania i budowania zaangażowania pracowników w ponad 600 organizacjach w Polsce.

Magdalena specjalizuje się w projektach związanych z pomiarem i budowaniem zaangażowania pracowników, oceną i rozwojem przywództwa, zarządzaniem talentami i zarządzaniem energią. Merytorycznie nadzoruje duże projekty dla polskich firm, również takie o zasięgu międzynarodowym. Ma bogate doświadczenie, zdobyte podczas pracy nad projektami w Polsce, Rosji, Czechach, Słowacji, Bułgarii, na Ukrainie, w Szwajcarii i na Węgrzech. Jest autorką publikacji m.in. w Harvard Business Review Polska, Personel i Zarządzanie i Personel Plus oraz prelegentem na konferencjach branżowych w Polsce i Rosji.

Pracowała dla klientów takich jak: AmRest, PKN Orlen, Eurocash, PZU, Polpharma, mBank, T-Mobile, Play, 3M, Grupa Raben, Empik, Neuca.  Należy do organizacji International Positive Psychology Association. Była członkiem Rady Ekspertów Think Tank, współpracowała z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Polską Radą Biznesu.

Anna Bartoszewicz-Wnuk

Dyrektor Działu Doradztwa ds. Miejsca Pracy, JLL

Kierowany przez Annę Bartoszewicz-Wnuk zespół oferuje klientom JLL kompleksową usługę związaną z analizą miejsca pracy, używając najnowszych technologii do analiz danych. Doradza klientom jak zaprojektować i urządzić biuro, aby przestrzeń była efektywna, elastyczna i sprzyjała produktywności. Przed objęciem stanowiska Dyrektora Działu Doradztwa ds. Miejsca Pracy Anna Bartoszewicz-Wnuk przez 10 lat była Dyrektorem Działu Badań Rynku i Doradztwa w JLL. Pracowała głównie na rzecz inwestorów/właścicieli i deweloperów powierzchni komercyjnych. Zajmowała się wszystkimi sektorami rynku nieruchomości – biurowym, handlowym i magazynowym. Od 2009 roku jest mocno zaangażowana w prace ABSL wiodącej organizacji branżowej reprezentującej sektor nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Dzięki partnerstwu strategicznemu JLL/ABSL, Anna Bartoszewicz-Wnuk miała okazję współpracować z największymi korporacjami, poznając strukturę tych organizacji, ich sposób funkcjonowania oraz wymagania dotyczące nieruchomości.

Anna Bartoszewicz-Wnuk jest także inicjatorką, autorką lub współautorką takich publikacji i raportów jak „Onshore, Nearshore, Offshore – Unsure?”, „Made in Poland”, „Poland’s Big 7” czy „BPO i Centra Usług Wspólnych: Pracownicy sektora zabierają głos w sprawie swojego miejsca pracy”. Wielokrotnie prowadziła warsztaty dla firm – najemców powierzchni biurowych, podczas których prezentowała globalne i ogólnopolskie badania JLL. Ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie na wydziale Bankowości i Finansów. Jest także absolwentką studiów magisterskich w dziedzinie inwestycji w nieruchomości na City University (CASS Business) w Londynie, które ukończyła z wyróżnieniem. Anna jest laureatką europejskiej nagrody JLL za wybitne osiągnięcia związane z badaniami rynku.

Dan Riley

Partner, Global and EMEA Talent Practice Leader at Aon

Dan Riley, partner w Aon, specjalista z zakresu zarządzania talentami, systemami wynagrodzeń i wynikami (ang. Talent, Rewards and Performance Practice). Od lutego 2017 r. pracuje na stanowisku Talent Practice Leader dla regionu EMEA. Odpowiada za integrację operacyjną i wdrażanie platformy Modern Survey w działania grupy Aon.

Dan to ekspert z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem  w budowaniu zaangażowania i badaniu efektywności pracowników. Dysponuje także rozległą wiedzą w obszarze skutecznego wykorzystywania technologii oraz strategii w rozwiązywaniu problemów biznesowych. Specjalista z zakresu systemów IT wspierających zarządzanie kapitałem ludzkim, zarządzanie wynikami oraz zintegrowanych mechanizmów analitycznych i narzędzi prognozujących.

Riley dołączył do zespołu Aon w lutym 2016 r. po zakupie przez Aon firmy Modern Survey – platformy dostarczającej rozwiązania technologiczne na potrzeby HR , której był współzałożycielem i prezesem.

Monika Sielicka

Dyrektor Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Sodexo Benefits&Rewards Services Polska Sp. z o.o.

W Sodexo odpowiedzialna za tworzenie i realizację polityki personalnej dla organizacji, która jest liderem w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych skierowanych do pracowników, klientów jak również kontrahentów.

Monika związana jest z Sodexo Benefits&Rewards Polska od początku września 2009 roku, kiedy objęła funkcję Dyrektora ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi w randze Członka Zarządu. Do jej zadań należy również utrzymanie konkurencyjności firmy pod względem atrakcyjności dla obecnych i przyszłych pracowników poprzez ciągłe rozwijanie systemów motywacyjnych (w tym wynagrodzeń i dodatkowych świadczeń). Jest odpowiedzialna również za kształtowanie i rozwijanie komunikacji wewnętrznej oraz tworzenie przyjaznej i sprzyjającej rozwojowi kultury organizacyjnej.

Monika Sielicka jest absolwentką Akademii Koźmińskiego, gdzie uzyskała tytuł magistra na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz studiów podyplomowych z zakresu rozwoju organizacji w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.

Witold Moszyński

Pasjonat HR-u & innowacji IT, CEO & Owner HCCG, Uczelnia Łazarskiego

CEO & Owner HCCG – Human Capital Consulting Group Witold Moszyński & Partners (hccg.pl). Od ponad 13 lat doradza zarządom i firmom różnych branż w zakresie Human Capital Management oraz wdrożeń informacyjnych systemów zarządzania personelem, w tym rozwiązań zdalnych, opartych na chmurze obliczeniowej. Konsultant biznesowy specjalizujący się m.in. w budowie efektywnych organizacji, zespołów i pojedynczych pracowników oraz efektywnych procesów biznesowych.

Jako wieloletni dyrektor personalny odpowiadał za strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim, złożone procesy restrukturyzacji i transformacji przedsiębiorstw (m.in. w Grupie PKP) oraz dynamiczny rozwój firm i grup kapitałowych w branży finansowej. Pełniąc funkcję Country Managera i Prokurenta polskiego oddziału międzynarodowego koncernu D+S europe AG, odpowiadał za zarządzanie dystrybucją i zarządzanie relacjami z klientami, bazując na modelu outsourcingu usług oraz kreatywnych rozwiązaniach webowych i telemarketingowych.

Wykładowca i współtwórca kierunków studiów: Executive MBA for Human Resources Professionals oraz Praktyka zarządzania ludźmi w przedsiębiorstwie. Członek Rady Programowej Uczelni Łazarskiego oraz Rady Biznesu Akademii Finansów i Biznesu Vistula, laureat nagrody Menedżer Sukcesu przyznanej przez Fundację Rozwoju Edukacji i Szkolnictwa Wyższego oraz Ambasador Filharmonii Pomorskiej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy. Współzałożyciel think tanku HumanExplorers.pl – grupy niekonkurencyjnych firm o rozpoznawalnych markach, działających razem. Miał również zaszczyt pełnić funkcję Jurora Konkursów: Pracodawca Godny Zaufania, TOP Manager Kadr i TOP Manager HR.

Iza Jarosz

Dyrektor HR, Allegro

Iza Jarosz dołączyła do Allegro w 2015 jako Dyrektor HR podejmując najbardziej fascynujące w jej życiu wyzwanie zawodowe. Wcześniej przez 9 lat pracowała jak szef HR spółek ubezpieczeniowych i serwisowych grupy Allianz w Polsce i Europie. Absolwentka historii sztuki i psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Zwyciężczyni konkursu Top Manager HR 2010.

Piotr Szybiak

CTO, Allegro

Piotr Szybiak jest zaangażowany w rozwój Allegro od szesnastu lat. Miał okazję obserwować transformację małego startupu w dojrzałą firmę. Zaczynał jako programista, aktualnie jest odpowiedzialny za cały pion Technologii. Spędził blisko dekadę na rozwiązywaniu nietuzinkowych zagadnień z jakimi mierzy się tak szybko rosnąca organizacja. Zainteresowany technologią, psychologią i przywództwem.

Artur Miernik

VP HR Chief Talent Officer w Wirtualna Polska Media SA

Kariera zawodowa Artura obejmuje pracę na rzecz jednej z największych na świecie grup bankowych, gdzie brał udział w tworzeniu i realizacji strategii rozwoju spółki na rynkach: Indie, Rosja, Turcja, Chiny, Izrael.  Współtworzył programy rozwojowe dla pracowników oraz był współodpowiedzialny za światowy program talentów. Przez 6 lat odpowiadał za politykę personalną oraz zarządzanie efektywnością w PKO Banku Polskim SA. Pracował tam także na stanowisku dyrektora Pionu Zarządzania Personelem. W ramach realizacji strategii HR wdrażał rozwiązania systemowe w zakresie wynagradzania i motywowania pracowników w organizacji, rozwoju zasobów ludzkich, w tym zarządzania szkoleniami, a także w zakresie tworzenia rozwiązań związanych z badaniem efektywności współpracy wewnątrz organizacji. Artur był odpowiedzialny także za wdrożenie systemów HRIS oraz skutecznych narzędzi do budowania zaangażowania pracowników i kształtowania kultury organizacyjnej nastawionej na potrzeby klienta. Następnie zajmował stanowisko Dyrektora Pionu Rozwoju Zasobów Ludzkich w Grupie Pelion, gdzie odpowiadał za pozyskiwanie, rozwój i utrzymanie talentów a także efektywność systemów i procesów zarządzania zasobami ludzkimi.

W kwietniu 2017r. dołączył do Wirtualnej Polski Media SA, gdzie jest odpowiedzialny za tworzenie strategii HR oraz zarządzanie zasobami ludzkimi w Wirtualna Polska Holding S.A.

W 2013r.  został najlepszym Szefem HR w konkursie BohaterowieHR.

Ukończył zarządzanie finansami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University oraz studia MBA na Uniwersytecie Gdańskim.

Piotr Wróblewski

Strateg marketingowy / Konsultant / Trener

Trener i konsultant Design Management w Concordia Design Consulting.

Absolwent UAM oraz studiów podyplomowych Marketing oraz Design Management. Konsultant i trener Design Thinking wspierający firmy z różnych branż w kształtowaniu strategii marketingowych.

Zajmuje się budowaniem strategii firm, strategii marek, rozwojem i wdrażaniem nowych produktów i usług, usprawnianiem pracy zespołów projektowych m.in. w branży FMCG, wyposażenia wnętrz, dla różnych instytucji, producentów i dystrybutorów (VOX, Międzychód, VW Poznań, BZ WBK, Alvo Medical, SAGRA Technology, ENEA). Współautor strategii komunikacji marek, m. in. dla Międzychodu, Limaro, STXNext, USWPS, School of Form, VOX (innowacyjna kolekcja mebli dla dzieci MaMaMa).

Trener, wykładowca, konsultant w obszarze strategii marki w największym w Polsce projekcie szkoleniowo-doradczym dla Firm Rodzinnych (150 firm) zleconym Concordia Design przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (2014-2015).

Kontakt z nami

JOANNA PIETRZAK
Project Manager
joanna.pietrzak@modernemployer.pl
tel. +48 531 977 305

MAGDALENA GARSTKA
Opiekun Uczestników
magdalena.garstka@modernemployer.pl
tel. +48 600 065 118

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.